воскресенье, 23 сентября 2012 г.

Рефлексія по модулю 9.

Цей модуль допоміг мені зробити висновки про роль і місце диференційованого навчання.

Рефлексія по модулю 8

Ознайомилися із загальними принципами формуючого оцінювання, яке зосереджене на потребах учнів. Більше уваги буде приділено самооцінюванню учнів.

Рефлексія по модулю 6

Вданому модулі зрозуміли переваги сервісів  Веб 2.0 та використання їх у навчанні моїх учнів. Створювали опитувальник у документах Googl.

Рефлексія по модулю 5

Ознайомилися із Законом про авторське право і будемо дотримуватися основних положень його у своїй діяльності.

Рефлексія по модулю 4



Створювали власні критерії оцінювання навчальних проблем учнів. Багато часу приділили плану вивчення теми.

суббота, 22 сентября 2012 г.

Рефлексія по модулю 3

Опрацювали державні стандарти. Працювали із визначенням державних цілей, які базуються на вимогах державних стандартів і програм.Для мене було новим, як створювати опитувальник.Дякую за нові знання.

Рефлексія по модулю 2

Працювали над створенням проекту, формували ключові і тематичні питання. Опрацьовували навчальні матеріали ,створювали публікації. Працювали над І частиною навчального плану.